Reklamace jak postupovat?
Vážený zákazníku v případě, že i přes veškeré úsilí naší společnosti o zachování vysoké kvality nabízeného zboží vznikne na Vaší straně oprávněný důvod k uplatnění reklamace, tak postupujte prosím následujícím způsobem:
- Vyplňte níže uvedený internetový formulář
- Pokud máte možnost, doplňte fotografie, nebo video, které bude blíže specifikovat místo poškození na výrobku, urychlíte tím proces vyřízení reklamace
- Po vyplnění a potvrzení formuláře se Vám vygeneruje PDF dokument, který obdržíte na Vaši emailovou adresu. Toto PDF vytiskněte a s kopií prodejního dokladu přiložte k reklamovanému zboží. Slouží pro Vaši rychlejší identifikaci
- Pokud máte možnost, označte místo závady na výrobku jednoduchou formou (např. papírová lepenka), pomůže reklamačnímu technikovi k identifikaci závady
- Zabalte reklamované zboží tak, aby nedošlo k jeho případnému dalšímu poškození
- Zastavte se s balíkem na jakékoli pobočce Zásilkovny s podacím místem (přes 3900 míst) a nahlaste zde, že chcete odeslat zpětnou zásilku a identifikační kód Husky, který je 94352910
- Obsluha Zásilkovny vytiskne na místě štítek a Vaše zásilka poputuje bezplatně zpět do Husky na reklamační oddělení. Potvrzení o předání zásilky uschovejte pro případné trasování zásilky.
Kompletní seznam poboček Zásilkovny naleznete zde.
Reklamační řád v plném znění je součástí obchodních podmínek, které najdete zde.
!
|
Pokud máte jakýkoli dotaz, nebo nejasnost tak nás kontaktujte na mailu reklamace@huskycz.cz,
nebo volejte naši bezplatnou zákaznickou linku 800 888 330 dostupnou
v pracovních dnech v čase 9-17h.
|
Váš Husky team