Podání reklamace | HUSKYCZ.CZ

Reklamace jak postupovat?

Vážený zákazníku, v případě, že přes veškeré úsilí naší společnosti o zachování vysoké kvality nabízeného zboží, vznikne na Vaší straně oprávněný důvod k uplatnění reklamace, tak postupujte prosím následujícím způsobem:

  1. Vyplňte níže uvedený internetový formulář.
  2. Pokud máte možnost, doplňte fotografie nebo video, které bude blíže specifikovat místo poškození na výrobku. Urychlíte tím proces vyřízení reklamace.
  3. Po vyplnění a potvrzení formuláře se Vám vygeneruje PDF dokument, který obdržíte na Vaši e-mailovou adresu. Toto PDF vytiskněte a s kopií prodejního dokladu přiložte k reklamovanému zboží. Poslouží to pro Vaši rychlejší identifikaci.
  4. Pokud máte možnost, označte místo závady na výrobku jednoduchou formou (např. papírová lepenka, papírový štítek). Pomůžete reklamačnímu technikovi snadněji identifikovat závady.
  5. Zabalte reklamované zboží tak, aby nedošlo k jeho případnému dalšímu poškození.
  6. Zastavte se s balíkem na jakékoli pobočce Zásilkovny s podacím místem (přes 3900 míst) a nahlaste zde, že chcete odeslat zpětnou zásilku a identifikační kód Husky, který je 94352910.
  7. Obsluha Zásilkovny vytiskne na místě štítek a Vaše zásilka poputuje bezplatně zpět k nám na reklamační oddělení. Potvrzení o předání zásilky uschovejte pro případné trasování zásilky.

Kompletní seznam poboček Zásilkovny naleznete zde.

Reklamační řád v plném znění je součástí obchodních podmínek, které naleznete zde.

!

Pokud máte jakýkoliv dotaz nebo nejasnost, tak nás kontaktujte na e-mailu reklamace@huskycz.cz . Nebo volejte naši bezplatnou zákaznickou linku 800 888 330 dostupnou v pracovních dnech v čase 9-17 hod.

Váš Husky team

Na vašem soukromí nám záleží

HUSKY CZ, spol s.r.o. potřebují Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".

máte
dotaz?
chat
CHCETE POMOCT S VÝBĚREM?
Ozveme se Vám v nejbližší možné době v pracovní dny 9:00-16:30.
Ozveme se Vám v nejbližší možné době v pracovní dny 9:00-16:30.