Reklamace jak postupovat?
Vážený zákazníku, v případě, že přes veškeré úsilí naší společnosti o zachování vysoké kvality nabízeného zboží, vznikne na Vaší straně oprávněný důvod k uplatnění reklamace, tak postupujte prosím následujícím způsobem:
- Vyplňte níže uvedený internetový formulář.
- Pokud máte možnost, doplňte fotografie nebo video, které bude blíže specifikovat místo poškození na výrobku. Urychlíte tím proces vyřízení reklamace.
- Po vyplnění a potvrzení formuláře se Vám vygeneruje PDF dokument, který obdržíte na Vaši e-mailovou adresu. Toto PDF vytiskněte a s kopií prodejního dokladu přiložte k reklamovanému zboží. Poslouží to pro Vaši rychlejší identifikaci.
- Pokud máte možnost, označte místo závady na výrobku jednoduchou formou (např. papírová lepenka, papírový štítek). Pomůžete reklamačnímu technikovi snadněji identifikovat závady.
- Zabalte reklamované zboží tak, aby nedošlo k jeho případnému dalšímu poškození.
- Zastavte se s balíkem na jakékoli pobočce Zásilkovny s podacím místem (přes 3900 míst) a nahlaste zde, že chcete odeslat zpětnou zásilku a identifikační kód Husky, který je 94352910.
- Obsluha Zásilkovny vytiskne na místě štítek a Vaše zásilka poputuje bezplatně zpět k nám na reklamační oddělení. Potvrzení o předání zásilky uschovejte pro případné trasování zásilky.
Kompletní seznam poboček Zásilkovny naleznete zde.
Reklamační řád v plném znění je součástí obchodních podmínek, které naleznete zde.
!
|
Pokud máte jakýkoliv dotaz nebo nejasnost, tak nás kontaktujte na e-mailu reklamace@huskycz.cz
. Nebo volejte naši bezplatnou zákaznickou linku 800 888 330 dostupnou
v pracovních dnech v čase 9-17 hod.
|
Váš Husky team