Čtyřdenní výlet do Dolního Rakouska | HUSKYCZ.CZ

Čtyřdenní výlet do Dolního Rakouska

Přinášíme ti náš tajný tip na příští zimní sezónu.

Dolní Rakousko

• V lednu jsme se s Michalem vydali na čtyři dny do Dolního Rakouska, abychom objevili nová místa. Tato oblast je ideální pro zimní turistiku, tak jsme si to chtěli zkusit na vlastní kůži.

Odpolední bruslení pod zříceninou

Prvním místem naší zastávky byla obec Bad Schönau, kde jsme taky byli první noc ubytování v rodinném penzionu Dopler. A jelikož jsme vyjížděli ze Šumperka, dojeli jsme na místo až odpoledne a vycházet na výlet už bylo pozdě, proto jsme zavítali do vedlejší obce Kirchschlag na veřejné bruslení, které se nacházelo v centru přímo pod zříceninou hradu Kirchschlag.

bruslení Dolní Rakousko

Veřejné bruslení v Kirchschlag

Za jeden den dvě rozhledny

Druhý den nás čekaly tři krátké výlety:

1. Procházka z Bad Schönau

První měl výchozí bod přímo v Bad Schönau a byla to lehká procházka po okolí, která vede přes louky a lesní cestičky s výhledy na všechny strany. Celý den nám krásně svítilo slunce, tak to byla neopakovatelná podívaná.

2. Malá rozhledna u Gschaidt

Na druhý výlet jsme se přesunuli autem cca 15 km do obce Gschaidt, odkud jsme vyšli vstříc malé rozhledně.

3. Z Hochneukirchen na rozhlednu Hutwisch

A na poslední výlet jsme popojeli autem 6 km do vedlejší obce Hochneukirchen. Vyšli jsme na rozhlednu Hutwisch, odkud jsme měli možnost pozorovat nádherný západ slunce a výhledy do všech stran.

Dolní Rakousko (19 z 119)

Malá rozhledna u Gschaidt není lehce dohledatelná, tak mrkněte na dolni-rakousko.info pro popis trasy

Po pás ve sněhu

• Na noc jsme se přesunuli do wellness hotelu Molzbachhof, který je v obci Kirchberg am Wechsel. Ráno jsme se vzbudili do chumelenice, a proto jsme dopoledne obětovali sauně a bazénu. Odpoledne jsme se vydali na vrchol Arabichl (1595 m n. m.). Výchozím bodem byla salaš Steyersberger Schwaig, kde jsme i poobědvali.

Sněžení, ani silný vítr nepřestával, tak jsme výlet zkrátili na 5,5 km a z plánované okružní trasy kolem salaší jsme došli pouze na Kranichberger Schwaig, která ale nebyla v provozu skrz množství sněhu, které v poslední době nasněžilo, a i nám dalo práci se k chatě dostat.

Místy jsme byli po pás ve sněhu a jediný pozitivum bylo to, že jsme byli oba dobře vybaveni, jak nepromokavým zimním oblečením, tak  i rukavicemičepicemi a nákrčníky, které nás ochránili před silným větrem a sněžením.

Dolní Rakousko (67 z 119)

Přihoďte do batohu i doplňky, které se při změně počasí mohou hodit

-20%
1 599 Kč1 279 Kč
Doručíme 30. 4. 2024 nebo 2. 5. 2024 na 19 prodejnách

Sněžnice na Raxu

• Poslední noc jsme spali v hotelu Raxalpenhof, kde jsme také museli vyzkoušet jejich super wellness. A po celodenním brodění se ve sněhu ty sauny opravdu přišli vhod.

Ráno jsme se vydali ke spodní stanici lanovky Raxseilbahn odkud jsme vyjeli na pohoří Rax. Z předchozího dnes jsme byli poučeni, a půjčili si na horní stanici sněžnice. Byla to super volba. Oba jsme na nich stáli poprvé a hned jsme si to zamilovali. Vůbec to není tak složité a těžké, jak to vypadá, a jde se s nimi opravdu dobře. Jelikož jsme se museli stihnout do večera vrátit zpět do Šumperka, zvolili jsme na Raxu kratší dopolední trasu na Ottohaus, který je ve výšce 1644 m a trasa měla cca 4 km.

Dolní Rakousko (90 z 119)

Z celého výletu si odvážíme kromě plných paměťových karet z foťáku, také spoustu zážitků a je nám jasné, že se na tyto místa budeme chtít podívat i v jiné roční období, aby jsme měli možnost vidět krajinu bez sněhové peřiny.

IG: @tereza_bokrova

klubové ceny
21 kamenných
prodejen
Na vašem soukromí nám záleží

HUSKY CZ, spol s.r.o. potřebují Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".

máte
dotaz?
CHCETE POMOCT S VÝBĚREM?
Husky.Layout.chatBubble.callMeText
Ozveme se Vám v nejbližší možné době v pracovní dny 9:00-16:30.